صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
نقش محوری زنان در تحقق اقتصاد خانواده و جامعه

 به مناسبت بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر؛

نقش محوری زنان در تحقق اقتصاد خانواده و جامعه            

 به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) مراسمی با عنوان بزرگداشت مقام زن، با حضور جمع کثیری از کارکنان بانوان مجموعه صنعتی اطهر در محل سالن همایش و اجتماعات کارخانه اطهر دانه آذربایجان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با عرض تبریک به مناسبت ولادت زهـرای اطهـر (س) گفت: این روز فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل از مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزش‌ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی است.

فشنگچی با اشاره به گرامیداشت مقام زن و روز مادر در گروه صنعتی اطهر که همزمان با میلاد بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است اظهار داشت: با همت و خرد جمعی همکاران دلسوز و صدیق به خصوص بانوان گروه صنعتی اطهر شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در فعالیت های خود باشیم و جمع خود را به ده‌ها برابر کارکنان فعلی برسانیم.

وی در ادامه افزود: بنده نسل سوم تجارت غلات از یک خانواده هستم و تمام سعی خود را بر این بنا نهاده‌ام که شاهد ملی شدن فعالیت شرکت های تابعه اطهر با یک نسل جوان باشم.

معاون اداری گروه صنعتی اطهر ضمن عرض تبریک سالروز ولادت بانوی یگانه دو عالم فاطمه زهرا(س) به بانوان گروه صنعتی گفت: امیدوارم همه ما توفیق بهره گیری از زلال معنویت حضرت صدیقه (س) را داشته باشیم و محیط کار و جامعه مان از عطر وجود آن بی بدیل خلقت معطر شود.

رضا اصلانی فر با اشاره به رعایت و اطاعت از سیره حضرت فاطمه (س) افزود: نقش اساسی و محوری زن در مجموعه گروه صنعتی اطهر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و از زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند تقدیر و تشکر می نمایم.

در این راستا به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر تصمیماتی در رابطه با ساخت مسکن و خدمات رفاهی برای زوجین گرفته شد.

گفتنی است مراسم هفته بزرگداشت روز مادر و مقام زن، با انجام برنامه ریزی شرکت اطهردانه آذربایجان به عنوان نماینده گروه صنعتی اطهر با حضور کارکنان بانوان شرکت های آرداطهر، اطهردانه، اطهر بافت، نان کامل اطهر و اطهرغلات ایرانیان برگزار شد.

در پایان این مراسم حاضرین با دریافت لوح و وجوه نقدی از طرف مدیرعامل گروه صنعتی اطهر تقدیر شد.

جشن بزرگداشت روز جهانی کارگر - اردیبهشت 1402
گروه صنعتی اطهر