صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
صادرات محصولات با برند اطهر به کشور عراق و افغانستان

صادرات محصولات با برند اطهر به کشور عراق و افغانستان

 


مراسم تجلیل از نماینده فروش برند اطهر به همراه کارکنان گروه صنعتی اطهر در سالن اجتماعات آرد اطهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، ظهر دوشنبه مراسم تجلیل از ادریس محمد حسن نماینده فروش برند شیرین اطهر در کشور افغانستان و برند اطهر در کشور عراق با حضور مدیرعامل گروه صنعتی اطهر و هیات رئیسه گروه صنعتی و قائم مقام شرکت آرد اطهر به همراه مدیرعامل شرکت اطهر غلات ایرانیان در سالن اجتماعات آرد اطهر برگزار شد.

در این مراسم محمد فشنگچی ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر، با اشاره به صادرات محصولات تولیدی اطهر گفت: عراق نیز در جرگه ی کشورهایی قرار دارد که امروزه تجارت های بسیاری را با کشور ایران انجام می دهد و صادرات آرد به کشور عراق سبب می شود که هر دو کشور از نظر اقتصادی شرایط بهتری را در پی داشته باشند.

مدیرعامل اطهر غلات ایرانیان با بیان کسب عنوان صادر کننده نمونه در سال متوالی شرکت آرد اطهر اظهار داشت: برند اطهر و از همه مهمتر کارخانجات آرد اطهر با هدف تولید آردهای تخصصی و با ایجاد تنوع در تولید محصول توانست با استقبال بازارهای هدف خارجی روبرو شود و همه اینها از استراتژی و نحوه اداره امور عالی قائم مقام و پرسنلین شرکت آرد اطهر می باشد .

در جریان این مراسم مدیرعامل گروه صنعتی اطهر ضمن تقدیر و تشکر از نماینده فروش محصولات شرکت آرد اطهر در کشورهای عراق و افغانستان گفت: کشور عراق و افغانستان در همجواری کشور ایران اسلامی سالانه چند میلیون تن واردات آرد دارد که شرکت آرد اطهر می‌تواند بخشی از این نیاز را پوشش دهد که این بازار برای چند سال آینده نیز ادامه دارد.

جواد فشنگچی با بیان توسعه تجارت مرزی با عراق در سال های گذشته گفت: توسعه تجارت با کشور عراق سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در شهرهای غربی کشور و فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی این استان شده است.

در ادامه مراسم ادریس محمد حسن نماینده فروش برند اطهر ضمن تشکر از برگزاری این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که ایران با افغانستان و عراق روابط خوب بازرگانی دارد صادرات کالای ایرانی به این کشورها امسال رو به افزایش بوده و شرایط خوبی برای تجار دو طرف فراهم آورده است.

وی با اشاره به فروش محصولات با برند اطهر در کشورهای عراق گفت: برند اطهر جایگاه خود را در بازار عراق پیدا کرده و به برند محبوب برای فروشندگان و مغازه داران عراقی مبدل شده است البته همه این اینها برای کیفیت عالی محصولات آرد اطهر می باشد.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی از طرف مدیرعامل گروه صنعتی و هیات رئیسه آرد اطهر به رسم یابود به ادریس محمد حسن اهدا شد.

تجلیل از پرسنل شرکت های اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان
در سالروز تاسیس اطهر بافت و اطهر غلات؛