صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
بخش صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار و موتور محرکه اقتصاد

به مناسبت روز صنعت و معدن:

بخش صنعت و معدن عامل مولد اشتغال پایدار و موتور محرکه اقتصاد

جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر دهم تیر ماه روز صنعت و معدن را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به پیش‌قراولان توسعه صنعتی استان، میسر شود.

 مدیرعامل گروه صنعتی با اشاره به دهم تیر ماه روز صنعت و معدن گفت: این روز، فرصت مناسبی است تا به مهم‌ترین موتور محركه‌ی اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن، نگاهی اندیشمندانه شود. چرا كه این بخش در مقام عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه، نقش بسزائی دارد.

جواد فشنگچی با تبریک  روز صنعت و معدن به تمامی صنعتگران و معدنکاران افزود: درحال حاضر صنایع ما با مشكلات عدیده ای روبرو است، از جمله این مسایل می توان به مشكل افزایش بی رویه مواد اولیه و هزینه ها که منجر به دشواری بر سر راه نوسازی واحدهای تولیدی، هزینه بالای تولید، نداشتن مشوق های صادراتی و مسایل دیگری از این دست را می توان در این زمینه برشمرد.

فشنگچی همچنین افزود : با وقوع انقلاب صنعتی، تقریبآَ در كلیه‌ی زمینه‌های صنعتی، كشاورزی، ساختمانی، داروئی، دفاعی، الكترونیك، بهداشتی و...، مواد صنایع خوراکی به عنوان مواد اولیه یا مواد خام و همچنین توسعه‌ی صنایع، نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور بازی می‌كند و درمجموع یكی از ركن‌های اصلی در اقتصاد هركشور شمرده می‌شود.

وی تصریح کرد: توسعه و تعمیق ساخت داخل، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی، توجه به حوزه صنایع آرد و غلات، استفاده از فناوری‌های نوین و محصولات دانش‌بنیان، افزایش شمار واحدهای R&D در کارخانجات و تامین منابع مالی و توسعه سرمایه‌گذاری را می توان از برنامه‌های مهم برای شعار امسال دانست.

بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از منطقه عملیاتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی و مدیریت نان کامل اطهر با مهندس محمدزاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس دیدار و گفتگو کرد.