صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
تجلیل از پرسنل شرکت های اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان
در سالروز تاسیس اطهر بافت و اطهر غلات؛

در سالروز تاسیس اطهر بافت و اطهر غلات؛

تجلیل از پرسنل شرکت های اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان

 

به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت اطهر بافت و اطهر غلات ایرانیان، همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی مراسمی با حضور همکاران دو مجموعه در شرکت اطهر دانه آذربایجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر در این مراسم، آقای جواد فشنگچی، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر، ضمن بیان تاریخچه تاسیس گروه صنعتی اطهر و ارائه عملکرد و چشم انداز گروه صنعتی، اهداف راهبردی و پیشروی این گروه را تشریح و نقش پرسنل تلاشگر و وظیفه شناس را در این راستا حائز اهمیت دانست.

وی همچنین از تلاش های ارزنده پرسنل و شبکه فروش و مدیریت دو مجموعه اطهر بافت و اطهر غلات جهت دستیابی به اهداف موردنظر و ارتقای جایگاه والای گروه صنعتی اطهر تقدیر و تشکر نمود.

در جریان این مراسم حکم ابلاغ رضا اصلانی فر به عنوان معاون اداری و پشتیبانی گروه صنعتی اطهر از سوی مدیرعامل گروه صنعتی به ایشان اعطا گردید.

در پایان این مراسم، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر، با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از کارکنان برتر اطهر بافت و اطهر غلات تقدیر نمود.

گفتنی است شرکت اطهربافت از مجموعه شرکت های گروه صنعتی اطهر در راستای رفع نیازهای صنایع مختلف کشور در دهه فجر سال ۹۶(سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال) به دست مسئولان کشوری و استانی در شهرستان عجب شیر با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن در سال به طور رسمی افتتاح و بهره برداری قرار گرفت. و هم اکنون با استفاده از متخصصین این صنعت و دارا بودن پیشرفته ترین دستگاه ها و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی اقدام به تولید انواع رول گونی پلی پروپیلنی ساده و لمینت دار مشغول بوده و توانسته سهم بازار صنعت گونی را با کیفیت متفاوت به خود اختصاص دهد..

شرکت اطهر غلات ایرانیان به عنوان بازوی توانمند بازرگانی و توسعه گروه صنعتی اطهر و تامین کننده مواد اولیه شرکت های آرد سازی و خوراک دام و طیور کشور در زمینه واردات غلات، مشاوره گمرکی و ترخیص مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز آنها و سپس صادرات مواد تولیدی در کنار کارخانه جات و شرکت های تولیدی میباشد.

 

نقش محوری زنان در تحقق اقتصاد خانواده و جامعه