صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از بزرگترین مجتمع دامی کشور
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی با اسداله محسن زاده مدیرعامل کشت، صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از بزرگترین مجتمع دامی کشور

جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی با اسداله محسن زاده مدیرعامل کشت، صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در این دیدار جواد فشنگچی ضمن تشریح فعالیت شرکت های تابعه گروه صنعتی اطهر گفت: با پیشرفت تکنولوژی در صنعت خوراک دام و طیور کارخانه اطهر دانه آذربایجان با استفاده از روش GMP توان تولید دان پلت با ظرفیت تولیدی 30 تن در ساعت را دارد.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در ادامه افزود: کلیه تجهیزات این کارخانه بر اساس آخرین فناوری روز اروپا در طول 2 سال طراحی و ساخته شده است.

وی با اشاره به واردات مواد اولیه خوراک دامی افزود: بیشتر نهاده‌های دامی از خارج از کشور وارد می‌شود، بنابراین باید بتوانیم نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداری‌ ها را با استفاده از دانش روز جهانی بر اساس آخرین اصول بهداشتی و با بهره گیری از پتانسیل های جدید و کاربردی کاهش دهیم.

جواد فشنگچی با اشاره به ظرفیت کشت وصنعت مغان در دامپروری با داشتن 14 هزار راس گاو هلشتاین و بالا بودن هزینه خوراک دامی خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء هضم پذیری خوراک و افزایش ارزش خوراک دام کارخانه اطهر دانه آذربایجان مجهز به دستگاه پیشرفته کراوان اکسپندر گردیده تا تمامی ویتامین ها و مواد خوراکی موجود در دان جذب بدن دام شود.

مدیرعامل کشت، صنعت و دامپروری مغان در تشریح این شرکت گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع زراعی ، ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار باغات مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه‌های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر از شرکت‌های منحصر بفرد کشور محسوب می‌شود.

اسداله محسن زاده با بیان اینکه در مجموع در تولید محصولات کشاورزی ۲۰ درصد افزایش داریم، تصریح کرد: در تولید شیر هم به دلیل تامین به موقع نهاده‌های دامی ۳۰ درصد افزایش محصول صورت گرفته که به تبع آن محصولات لبنی افزایش می‌یابد.

قابل ذکر است در یک دیدار جداگانه جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین و مدیریت نان کامل اطهر با قاسم محمدی رئیس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره کشت وصنعت مغان نسبت به استفاده از تجربیات یکدیگر در زمینه های مختلف از جمله تولید و آزمایش های تخصصی بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت کشت، صنعت و دامپروری مغان با اعزام کارشناسان برای بازدید از محل کارخانه‌های گروه صنعتی اطهر و همکاری متقابل موافقت نمودند.

دیدار مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه با حضرت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کرد.