صدای مشتری : 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید
بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از منطقه عملیاتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی و مدیریت نان کامل اطهر با مهندس محمدزاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس دیدار و گفتگو کرد.

بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از منطقه عملیاتی شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس

 

جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی و مدیریت نان کامل اطهر با مهندس محمدزاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، در جریان این دیدار جواد فشنگچی ضمن تشریح روند فعالیت گروه صنعتی اطهر گفت: با روند جهانی شدن اقتصاد و تشکیل زنجیره های اقتصادی به هم پیوسته در تمامی عرصه های تولید ازجمله خوراک دام و طیور ، ضرورت دستیابی به اصول کلی و جامع ناظر بر تولید در سالهای اخیر درعرصه جهانی به امری مهم بدل شده است.

فشنگچی با اشاره به تضمین کیفیت و سلامت محصول در تمامی عرصه های تولید خاطرنشان کرد: در انطباق GMP با تولید خوراک دام و طیور مستندات اتحادیه اروپا در رابطه با بهداشت خوراک دام و طیور نیازمندی‌های بهداشت و سلامت را برای تمامی زنجیره مواد غذایی اعم از مواد اولیه و افزودنیها و محصول نهایی مشخص نموده است.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر ضمن اشاره به صنعت دامپروری و خوراک دام گفت: تهیه خوراک متعادل و سالم که حاوی کلیه مواد مورد نیاز دام و طیور باشد از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که هر نوع کمبود از نظر در صد پروتئین ، املاح ، ویتامین ها و انرژی مورد نیاز ، باعث عدم بازدهی مطلوب و ز مینه ساز بروز بیماریها در دام وطیور خواهد شد .

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس ضمن اشاره به تنها کارخانه موجود عمل آوری بذر گفت: این کارخانه تولیدی با ظرفیت ۳۲۰ تن در روز تنها کارخانه بلال خشک کن مدرن کشور می باشد.

محمدزاده با اشاره به ایجاد مرکز تحقیقات و انجام مطالعات پژوهشی و تحقیقی در مورد بذر گیاهان گفت: تولید بذر و نهال و بکار بردن روش های جدید علمی و فنی بمنظور بهره‌وری بیشتر و بهتر یکی از کارهای مهم در کشت و صنعت و دامپروری پارس می باشد.

وی همچنین در مورد ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و فرآوری محصولات زراعی، دامی، باغی و ایجاد رونق در اقتصاد منطقه و کشور گفت: همه این موارد نیازمند همکاری شرکتهای بین المللی در ابعاد مختلف به جهت تأمین مالی، ایجاد سرمایه‌گذاری مشترک و تمرکز بر صادرات و استفاده از تکنولوژی های جدید در جهت تولید بذور هیبرید است.

در آخر گفتنی است؛ جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر و هیئت همراه در کنار مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و تعدادی از مدیران شرکت پارس از واحد دامپروری و تلیسه دانی شرکت پارس بازدید کردند.

بازدید مدیرعامل گروه صنعتی اطهر از بزرگترین مجتمع دامی کشور
جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر به همراه معاونین گروه صنعتی با اسداله محسن زاده مدیرعامل کشت، صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.